КПІ-Телеком, науково-технічне об`єднання
 
На головну сторінкуНаписати листаМапа сайту



VPN

Типові проблеми

  1. Після підключення VPN я нікуди не можу зайти, чому?
  2. VPN підключений, але я нікуди не можу зайти, не можу виключити VPN, що робити?
  3. Чому при завантаженні і роботі з Outlook Express постійно вимикається VPN підключення?
  4. При підключенні виникає помилка 600, 601, 603, 606, 607, 610, 613, 614, 616, 618, 632, 635, 637, 638, 645, що робити?
  5. При підключенні виникає помилка 604, 605, 608, 609, 615, 620, що робити?
  6. При підключенні виникає помилка 611, 612, що робити?
  7. При підключенні виникає помилка 617, що робити?
  8. При підключенні виникає помилка 619, що робити?
  9. При підключенні виникає помилка 623, що робити?
  10. При підключенні виникає помилка 624, що робити?
  11. При підключенні виникає помилка 650, що робити?
  12. При підключенні виникає помилка 678, що робити?
  13. При підключенні виникає помилка 691, що робити?
  14. При підключенні виникає помилка 718, що робити?
  15. При підключенні виникає помилка 720, що робити?
  16. При підключенні виникає помилка 721, що робити?
  17. При підключенні виникає помилка 733, що робити?
  18. При підключенні виникає помилка 735, що робити?
  19. При підключенні виникає помилка 741,742,743, що робити?
  20. При підключенні виникає помилка 789, що робити?
  21. При підключенні виникає помилка 800, що робити?
  22. При підключенні виникає помилка 868: "Порт открыт", що робити?



Після підключення VPN я нікуди не можу зайти, чому?

Переконайтесь, що додано маршрут на мережу 10.0.0.0/8.
Для ОС сімейства Windows це можна перевірити наступним чином:

Натисніть "Win+r" (або "Пуск" – "Выполнить")
Наберіть "cmd" (без лапок) та натисніть Enter. У вікні що з'явилося, наберіть "route print" та натисніть Enter.
Якщо у Вас після строки "Постоянные маршруты:" (Persistent Routes:) надпис "Отсутствуют" (None):

route print

Якщо маршрут додано неправильно, то слід очистити таблицю маршрутів за допомогою команди route -f і потім
потрібно правильно виконати налаштування VPN-з'єднання. Після цього у Вас має бути так:

route print

Для ОС сімейства *nix:

У консолі виконати комаду "/bin/netstat -rn" (без лапок):

route print

Якщо маршрут на мережу КПІ додано неправильно то слід видалити його за допомогою команди route del -net 10.0.0.0/8 gw 10.xxx.yyy.zzz
Якщо у Вас серед маршрутів немає машртуту на 10.0.0.0 дивіться, як правильно налаштувати VPN-з'єднання.

VPN підключений, але я нікуди не можу зайти, не можу виключити VPN, що робити?

Це може бути спричинено такими факторами:
  • у Вас не оновлена операційна система. У такому випадку встановіть останні оновлення для вашої ОС;
  • у Вас на комп'ютері є шкідливі програми (віруси), які блокують відключення з'єднання. У такому випадку проскануйте систему антивірусною програмою.

Чому при завантаженні і роботі з Outlook Express постійно вимикається VPN підключення?

Для вирішення цієї проблеми потрібно зайти в меню: "Сервис" (Tools) -> "Параметры" (Options). Перейти на закладку "Подключение" (Connection), і вимкнути опцію "Разрывать связь после отправки и получения сообщений" (Hang up after sending and receiving).

При підключенні виникає помилка 600, 601, 603, 606, 607, 610, 613, 614, 616, 618, 632, 635, 637, 638, 645, що робити?

  • Перезавантажте комп'ютер. Якщо помилка не зникає, спробуйте переустановити VPN-з'єднання;
  • Перевірте Ваш комп'ютер на предмет наявності вірусів;
  • Видаліть недавно встановлені програми, або скасуйте недавно зроблені зміни в налаштуванні Wіndows, якщо такі були.

При підключенні виникає помилка 604, 605, 608, 609, 615, 620, що робити?

Перезавантажите комп'ютер. Якщо помилка не зникає, то видаліть й заново створіть VPN з'єднання.

При підключенні виникає помилка 611, 612, що робити?

  • Перезавантажте комп'ютер і переконайтесь, що локальна мережа нормально функціонує на Вашому комп'ютері;
  • Помилка може бути викликана нестачею ресурсів (пам'яті) на Вашому комп'ютері. Спробуйте закрити завантажені програми.

При підключенні виникає помилка 617, що робити?

Зачекайте кілька хвилин. Якщо підключення не встановлено, і при повторному підключенні помилка повторюється, то перезавантажте комп'ютер.

При підключенні виникає помилка 619, що робити?

У властивостях VPN з'єднання відкрийте вкладку "Безпека" ("Security") – повинне бути обране "Звичайні (рекомендовані параметри)" ("Typical (Recommended settings)") і повинна бути знята галочка "Потрібне шифрування даних (інакше відключатися)" ("Require data encription (disconnect if none)"). Перезавантажте комп'ютер і спробуйте підключитися ще раз. Перевірте налаштування Вашого брандмауера, і, якщо не впевнені в його правильності, відключіть його.
Для Windows XP:

Безпека (security)

Для Windows Vista:

Безпека (Security)

Для Windows Seven:

Безопасность (Security)

При підключенні виникає помилка 623, що робити?

Відкрийте папку "Сетевые подключения" (Network connections), виберіть мережеве підключення, що використовується за замовчуванням, натисніть на нього правою кнопкою миші та виберіть "Не использовать по умолчанию" (Don't use as default connection)

Не использовать по умолчанию (Don't use as default connection)

При підключенні виникає помилка 624, що робити?

  • Заборонено доступ до папки %APPDATA%/Mіcrosoft/Network/Connectіons/Pbk
    Вирішення: відкрити доступ до папки. Але швидше за все проблему вдасться вирішити в такий спосіб:
    зняти галку з пункту "Тільки для читання" у властивостях файлу Rasphone.pbk
  • Діє заборона на створення підключення
    Вирішення: дозволити користувачам створювати нові підключення:
    Пуск (Start)->Выполнить (Run) gpedit.msc. Далі "Конфигурация пользователя" (User configuration), "Административные шаблоны" (Administrative Templates), "Сеть" (Network), "Сетевые подключения" (Network connections), "Запретить добавление и удаление компонентов для подключения LAN или удаленного доступа", поставити стан "Не задана" або "Отключена"

    gpedit.msc

    gpedit.msc

При підключенні виникає помилка 650, що робити?

Недоступний сервер доступу в Інтернет. Перевірте, чи працює "Подключение по локальной сети" (Local Area Connection), чи справна мережева карта, чи справний мережевий кабель, чи працює Ваше локальне мережеве обладнання (комутатор, роутер).

При підключенні виникає помилка 678, що робити?

  • Перевірте, чи є фізичне підключення до мережі КПІ та чи є доступ на ресурси мережі КПІ;
  • Перевірте налаштування firewall: чи відкритий порт 1723 та дозволений IP протокол GRE(47)
  • Виконати win+r (або "Пуск"("Start") -"Выполнить" ("Run") ) – cmd – netsh interface reset all.

При підключенні виникає помилка 691, що робити?

Можливі причини:
  • Невірно введені логін і пароль.
  • На рахунку менш ніж 1 грн.
  • Неправильно зазначений сервер VPN
  • Діє прив'язка до IP.
  • Ви нещодавно зареєструвались та не змінили пароль на логін до білінгової системи або/та на VPN логін
  • Якщо у Вас тарифний план "передплачений" та на момент зняття абонплати на рахунку було не достатньо грошей, послуга Інтернет відключається. При підключенні в цьому випадку з'являється помилка 691.
  • В системі біллінгу "Cтатус послуги" послуга має статус: Вимкнена
  • В системі біллінгу "Налаштування логіну" стоїть галочка навпроти "Відключити логін:"
  • Сервер тимчасово недоступний.
  • Відсутність мережі. Можливо Ваш локальний комутатор не працює. Перевірка – за допомогою пінгу.
  • Технічні неполадки на самому сервері.
  • При тарифному плані "Unlim" обрано тип адреси "НАТ" для логіну на послугу VPN..
Можливі дії вирішення проблеми:
  • 1) Переконайтеся в тому, що вводите саме пароль доступу до послуги. Логін і пароль до Вашої сторінки статистики й до послуги ВПН можуть не збігатися.!!! УВАГА!!! Якщо Ви зробили 5 невдалих спроб ввести логін і пароль, ви попадаєте в БАН на сервері і у Вас буде вже помилка 800. Така політика безпеки доступу VPN. Чим більше спроб – більше час БАНу. При вдалій спробі, якщо Ви ще не попали в БАН, лічільник обнуляється.
    Кількість спроб:
    Перехід між рівнями – по 5 спроб невірного введення логіна/паролю.
    Порядок: 5 хвилин, 15 хвилин, 1 година, 6 годин, 1 доба, 7 діб, місяць, назавжди.
  • Переконайтесь, що IP адреса, з якої Ви намагаєтесь підключитися є у списку "Своїх адрес". На сторінці https://billing.kpi.ua залогіньтесь, виберіть "Логін", "Налаштування логіну". Якщо увімкнено опцію "блокувати з'єднання з чужих адрес", додайте до списку ті адреси, з яких Ви хочете виконати підключення.
  • Подивіться у конференціях ntu-kpі.net та ntu-kpі.net.announce. Повідомлення про проблему сервера вже можуть бути опубліковані. Якщо Ви не знайшли таких повідомлень, зачекайте, будь ласка, (можливо сервер перенавантажений).
  • Поповніть рахунок, якщо у Вас недостатньо грошей на обоплату для "передплаченого" тарифного плану.
  • Зверніться до адміністратора мережі вашого поверху, гуртожитку/підрозділу.
  • Переконатися у тому, що у біллінгу "Статус послуги" не є "Вимкнена".
  • Переконатися у тому, що у біллінгу навпроти "Налаштування логіну" не відмічена галочка "Відключити логін".
  • Опишіть проблему в листі на support mail

При підключенні виникає помилка 718, що робити?

Технічні неполадки на сервері, слідкуйте за новинами на нашому сайті про вирішення данних неполадок.

При підключенні виникає помилка 720, що робити?

  • Перевірте у властивостях ( "Свойства" або "Properties” ) vpn-з’єднання на Вашому комп’ютері у вкладці "Сеть" ("Network") обраний "Тип VPN" PPTP VPN, а не L2TP.
  • Перевстановіть у себе на комп’ютері протокол TCP/IP: виконати "win+r" (або "Пуск"("Start") – "Выполнить" ("Run") ) – cmd – netsh interface ip reset.
  • Перевстановіть vpn-з’єднання.

При підключенні виникає помилка 721, що робити?

Заходимо: "Пуск" -> "Панель керування" -> "Брандмауер Windows". Виникає віконце: "Не удается отобразить параметры Брандмауэра Windows, потому что связанная служба не запущена. Запустить службу "Брандмауэр Windows/ Общий доступ к Интернету (ICS)"? Натискаємо "Так". Спробуйте повторно підключитися.
Перевірте налаштування фаєрволу/брандмауера. Він не повинен блокувати протокол GRE та/або порт 1723

При підключенні виникає помилка 733, що робити?

Перевірте у властивостях ( "Свойства" або "Properties” ) vpn-з’єднання на Вашому комп’ютері у вкладці "Сеть" ("Network") у розділі "Компоненты, используемые этим подключением" повинні бути, по можливості, вимкнені усі пункти, крім "Протокол Интернета TCP/IP”.

При підключенні виникає помилка 735, що робити?

1) У властивостях підключення VPN виберіть вкладку “Мережа” (“Networking”) 2) Виберіть “Internet Protocol TCP/IP”, натисніть “Properties”(“Свойства”) – повинно бути обрано “Получити IP адресу автоматично” (“Obtain an IP address automatically”) та “Получити адресу DNS серверу автоматично” (“Obtain DNS server address automatically”).

При підключенні виникає помилка 741, 742, 743, що робити?

У налаштуванні VPN з'єднання, на вкладці "Безпека" ("Security") відключіть пункт "шифрування даних" ("Require data encription (dissconet if none)").

При підключенні виникає помилка 789, що робити?

Зайдіть у налаштуванні VPN з'єднання й на вкладці "Мережа" ("Networking") зі списку "Тип VPN" ("Type of VPN") виберіть "Автоматично" ("Automatic"). Спробуйте повторно підключитися.

При підключенні виникає помилка 800, що робити?

Можливі причини:
  • !!ЦЕ ЧАСТО ТРАПЛЯЄТЬСЯ!! Діє адміністративне блокування в системі статистики. Дуже часто вводять невірний пароль або логін. З'являється Помилка 691. Після перших п'яти невдалих спроб IP адреса, з якої намагались підключитися, потрапляє в БАН на сервері. Така політика безпеки доступу VPN. Після цього з'являється помилка 800.!! УВАГА!! Чим більше Ви намагаєтесь ввести невірний пароль, тим на більший час потрапляєте в БАН. При вдалій спробі, якщо Ви ще не попали в БАН, лічільник обнуляється. Кількість спроб:
    Перехід між рівнями – по 5 спроб невірного введення логіна/паролю.
    Порядок: 5 хвилин, 15 хвилин, 1 година, 6 годин, 1 доба, 7 діб, місяць, назавжди.
  • Перевірте, чи правильно вписане ім’я серверу в налаштуваннях. Повинно бути тільки “vpn.kpi.ua” (без лапок), ЖОДНОГО ПРОБІЛУ до чи після!
  • Ваш Firewall блокує вихідні запити на VPN з'єднання. Це можна перевірити за допомогою таких дій:
    Натисніть "Win+r" (або "Пуск"("Start") – "Выполнить" ("Run") )
    Наберіть "cmd" (без лапок) та натисніть Enter.
    У вікні що з'явилося, наберіть одну з команд що приведені нижче, та натисніть Enter.
    telnet vpn.kpi.ua 1723
    Якщо після цього у лівому верхньому кутку коммандного вікна Ви побачете блимаючий курсор, то Firewall тут ні при чому пропускає вихідні конекти на порт, шо використовуєтья для підключення VPN.
    Якщо Ви побачите такий надпис: "C:Documents and Settingsshura>telnet vpn.kpi.ua 1723
    Connecting To vpn.kpi.ua...Could not open connection to the host, on port 1723: Connect failed"
    то треба налаштувати правильно ваш Firewall, детальніше дивіться тут: http://kpi-telecom.kpi.ua/faq/firewall/
  • Запит з якої-небудь причини не доходить до сервера, тобто можливо шлюз вашого сегменту не пропускає запит через навантаження або збій.
  • Сервер відправляє відповідь про неможливість підключитися тому що в цей момент спостерігається велика кількість одночасних спроб з'єднання.
  • Ви змінили тип IP з НАТ на статичний та одразу намагаєтесь підлючитися. При цьому на сайті https://billing.kpi.ua в інформації VPN логіна Ваша IP адреса: 0.0.0.0. Таке відбувається через технічні властивості системи. Спробуйте перепідключити VPN через 5 хвилин.
  • Ви не правильно додали маршрут згідно з налаштуваннями VPN-з'єднання для Вашої ОС.
Можливі виправлення:
  • Якщо, Ви забанені, зачекайте деякий час. Який? Це залежить від кількості невдалих спроб ввести пароль.
  • Перевірити чи працює локальна мережа в цей момент часу.
  • Перевірити проходження сигналу командою pіng до DNS-сервера мережі.
    Для цього натисніть "Win+r" (або "Пуск"("Start") – "Выполнить" ("Run") )
    Наберіть "cmd" (без лапок) та натисніть Enter.
    У вікні що з'явилося, наберіть ping 10.7.1.23 та натисніть Enter.
    Адресу основного шлюзу своєї підмережі Ви можете дізнатися в властивостях підключення мережі або в адміністратора. Якщо Ви побачите щось на зразок "Заданий вузол недоступний" ("Destination net unreachable") або "Перевищений інтервал очікування запиту", то, скоріше за все, проблема на лінії.


При підключенні виникає помилка 868:"Порт открыт", що робити?

Дана проблема виникає, зазвичай, у користувачів операційної системи Windows 7 і пов'язана із некоректною роботою служби DNS на самому комп'ютері. В даному випадку, єдиним підходящим вирішенням даної проблеми є оновлення операційної системи.





Версія для друкуВерсія для друку